1,2,3...Poslané.
3 jednoduché kroky ako poslať balík

S DHL Parcel je posielanie balíkov cenovo výhodné, rýchle a jednoduché, nielen v rámci Slovenska ale aj do krajín Európskej Únie.

Poslať balík online -Balík pre teba

1

Pripraviť a objednať

Zabaľte zásielku do vhodného prepravného obalu. V objednávkovom formulári Balík pre teba vyplňte potrebné údaje, zadajte  preferovaný spôsob prepravy a platby.

2

Zaplatiť a vytlačiť

Zaplaťte za prepravu online alebo v hotovosti kuriérovi pri odovzdaní balíka. Pri platbe kartou online obdržíte na Vami zadaný email prepravný štítok s adresami odosielateľa a príjemcu, vytlačte ho a nalepte ho na balík.

3

Odovzdať a poslať

Odovzdajte balík kuriérovi alebo na najbližšom ServicePointe či depe. A je to!

  • S DHL Parcel môžete poslať balík bez toho, aby ste mali uzavretú zmluvu. 
  • Pre poslanie balíka cez službu Balík pre teba je potrebné vyplniť záväzný objednávkový formulár. Stačí si len zvoliť preferovaný druh prepravy, rozmer alebo hmotnosť zásielky a spôsob platby. 
  • Ak si zvolíte odovzdať balík kuriérovi, prepravu môžete uhradiť online alebo v hotovosti priamo u kuriéra pri vyzdvihnutí balíka. 
  • Po vyplnení objednávkového formulára Vám emailom pošleme potvrdenie o akceptovaní objednávky s rekapituláciou Vami zadaných informácií. Cena, ktorú uvidíte ihneď po vyplnení formulára, je konečná (vrátane všetkých poplatkov a DPH). Pri platbe kartou online bude súčasťou emailu aj prepravný štítok s číslom zásielky vo formáte pdf, ktorý je potrebné vytlačiť a na balík nalepiť.
  • V prípade, že si zvolíte odovzdať zásielku kuriérovi, kuriér prevezme vašu zásielku na Vami vybranom mieste  spravidla nasledujúci pracovný deň medzi 8:00 - 18:00. Presný termín vyzdvihnutia nie je možné určiť.
  • Ak si pre odovzdanie zásielky zvolíte najbližší ServicePoint alebo naše depo, je potrebné na dané miesto priniesť zásielku s nalepenou etiketou a to do 15 pracovných dní. Po uplynutí tejto doby končí platnosť etikety a zásielka bude zo systému automaticky vymazaná.
  • Prepravujeme zásielky výlučne v tvare balíka s neporušeným obalom uzavretým min. lepiacou páskou a musia byť manipulovateľné jednou osobou. Vrecia, vaky, sudy, kanistre, pneumatiky nespĺňajú túto podmienku.
  • Nezabalené zásielky, nadmerné zásielky, zväzky balíkov spojené do 1 kusu nemožno odovzdať k preprave
  • Maximálna hmotnosť a rozmery posielaného balíka môžu byť 31,5kg a 100cm x 50cm x 50cm, pričom súčet obvodu a dĺžky balíka nesmie presiahnuť 300cm
  • V prípade nesplnenia stanovených kritérií (hmotnosť, rozmer, balenie) má kuriér, DHL ServicePoint ako aj príslušné depo  oprávnenie zásielku neprevziať, prípadne po kontrole v konkrétnom depe vrátiť objendávateľovi
  • Zásielky nie je možné posielať na dobierku ani pripoistiť
  • Export zásielok z dôvodu colnej správy nerealizujeme do Švajčiarka ani Nórska
  • Zásielku obvykle doručíme nasledujúci deň príjemcovi po prevzatí v čase od 8:00 do 18:00 hod. (okrem nedele a štátnych sviatkov) - platí pre vnútroštátnu prepravu. 
  • Čas doručenia nie je možné ovplyvniť, preto zvoľte adresu, na ktorej sa príjemca bude v danom čase nachádzať. Nezabudnite uviesť telefónne číslo príjemcu
  • Príjemca bude ráno v deň doručovania informovaný SMS správou o tom, že mu budeme doručovať zásielku s približným dvojhodinovým intervalom doručenia. Preto je dôležité, aby ste zadali správne mobilné telefónne číslo príjemcu.

Poslať balík za hotovosť cez ServicePoint alebo depo

1

Pripraviť

Zabaľte zásielku do vhodného prepravného obalu. Na našej webovej stránke zistíte cenu podľa rozmerov alebo hmotnosti balíka a krajiny príjemcu.
Preprava v rámci Slovenska.
Preprava do EÚ.  

2

Odovzdať

Prineste balík do najbližšieho DHL ServicePointu alebo depa DHL Parcel. Zadáte údaje o odosielateľovi a príjemcovi.

3

Zaplatiť a poslať

Zaplaťte v hotovosti za prepravu. A je to!

  • S DHL Parcel môžete poslať balík bez toho, aby ste mali uzavretú zmluvu. 
  • V prípade, že nechcete poslať balík online cez službu "Balík pre teba", môžete balík poslať cez vybrané podacie miesta DHL ServicePoint alebo cez depo DHL Parcel v rámci celého Slovenska a zaplatiť zaň v hotovosti.
  • V ServicePointoch a na depách DHL Parcel nie je možné platiť kreditnou kartou.
  • Zásielky nie je možné posielať na dobierku ani pripoistiť
  • Maximálna hmotnosť a rozmery posielaného balíka môžu byť 31,5kg a 100cm x 50cm x 50cm, pričom súčet obvodu a dĺžky balíka nesmie presiahnuť 300cm
  • Prepravujeme zásielky výlučne v tvare balíka s neporušeným obalom uzavretým min. lepiacou páskou a musia byť manipulovateľné jednou osobou. Vrecia, vaky, sudy, kanistre, pneumatiky nespĺňajú túto podmienku.
  • Nezabalené zásielky, nadmerné zásielky, zväzky balíkov spojené do 1 kusu nemožno odovzdať k preprave
  • V prípade nesplnenia stanovených kritérií (hmotnosť, rozmer, balenie) má ServicePoint alebo zamestnanec na príslušnom depe oprávnenie zásielku neprevziať, prípadne po kontrole v konkrétnom depe vrátiť objednávateľovi
  • Export zásielok z dôvodu colnej správy nerealizujeme do Švajčiarka ani Nórska
  • Po prevzatí zásielky na DHL ServicePointe alebo depe obdržíte informáciu s číslom zásielky. Pomocou tohto čísla môžete sledovať pohyb vašej zásielky cez online sledovací systém na našej webstránke
  • Zásielku obvykle doručíme nasledujúci deň príjemcovi po prevzatí v čase od 8:00 do 18:00 hod. (okrem nedele a štátnych sviatkov) - platí pre vnútroštátnu prepravu. 
  • Čas doručenia nie je možné ovplyvniť, preto zvoľte adresu, na ktorej sa príjemca bude v danom čase nachádzať. Nezabudnite uviesť telefónne číslo príjemcu
  • Príjemca bude ráno v deň doručovania informovaný SMS správou o tom, že mu budeme doručovať zásielku s približným dvojhodinovým intervalom doručenia. Preto je dôležité, aby ste zadali správne mobilné telefónne číslo príjemcu.