Presmerujte si zásielku podľa vašich potrieb

Doručujeme Vám balík, ale vy ho nemôžete prevziať? Presmerujte si ho!

S DHL Parcel  môžete bezplatne zmeniť  miesto doručovacej adresy alebo dátum doručenia. Pritom nemusíte kontaktovať odosielateľa ani kuriéra.

Presmerujte zásielku krok po kroku:

1. Nákup v e-shope
Pri nákupe v e-shope zadáte číslo mobilného telefónu alebo e-mailovú adresu, na ktorú vám budeme posielať oznámenia o plánovanom dátume a adrese doručenia.

2. Príprava zásielky na odoslanie
Vo fáze prípravy zásielky, ktorá sa má odosielať, nám e-shop poskytne kontaktné údaje kupujúceho/príjemcu balíka: e-mailovú adresu alebo číslo mobilného telefónu. Upozornenie: Pri zásielkach z Nemecka často nie je uvedený Váš telefonický kontakt z dôvodu zvýšenej ochrany osobných údajov. Preto Vám odporúčame kontaktovať náš zákaznícky servis pre doplnenie vášho tel. čísla.

3. Oznámenia o preprave
Po vyzdvihnutí zásielky kuriérom z predajne,  príde  kuriér na depo DHL, kde zásielku naskenuje. Následne Vám pošleme oznámenie s informáciami ako sú číslo zásielky, predpokladaný dátum a adresa doručenia zásielky, odkaz na presmerovanie zásielky cez dhlbalik.sk.

4. Presmerovanie zásielky
Po prihlásení na stránku dhlbalik.sk môže príjemca zásielky zmeniť adresu a dátum jej doručenia. Jednou z možností je presmerovanie zásielky do sieti viac ako 850 prevádzok DHL ServicePointov.

5. Doručenie zásielky
Zásielka sa bude doručovať v súlade s informáciami, ktoré nám boli oznámené pri presmerovaní zásielky. V prípade, že nebudú vykonané žiadne zmeny dispozície doručenia, zásielku budeme doručovať v súlade so štandardným procesom na adresu poskytnutú odosielateľom.