CZCHOWS4562

Zákaznícky servis

Potrebujete poradiť ohľadom posielania a doručovania zásielok alebo máte otázky týkajúce sa vnútroštátnej alebo medzinárodnej prepravy balíkov? Obráťte sa na náš Zákaznícky servis.

Kde je moja zásielka? Sledujte svoju zásielku on-line cez náš systém Track&Trace. Stačí zadať  číslo vašej zásielky  do kolónky „Sledovanie zásielky“ na hornej lište našej web stránky. 

Čakáte zásielku z Nemecka? Kontaktujte nás, prosím,  je možné, že nie je uvedený Váš telefonický kontakt (v Nemecku platí zvýšená ochrana osobných údajov).

Nebudete na adrese? Zmenu doručovacej adresy alebo doručenie na odberné miesto môžete  vykonať prostredníctvom www.dhlbalik.sk

Potrebujete prepravu?  Chcete poslať balík, ale nechcete sa zmluvne viazať? Vyplňte formulár a objednajte si kuriéra  alebo pošlite si balík cez  najbližší DHL ParcelShop

Máte poškodenú zásielku? Dodržujete, prosím, tieto pokyny.

Ak sa nám nepodarilo odpovedať na Vaše otázky, napíšte nám na infoSK@dhl.com alebo volajte na 18 345 / +421 483 217 201.

Zákaznícky servis je tu pre Vás:

Pondelok až piatok  od 07:00 do 20:00 hod.
Sobota  od 08:00 do 16:00 hod.

Tešíme sa na Vás!